zaterdag, november 10, 2007

'tmuziekdooscollectief: ik weet het niet



ik weet het niet - herman j.claeys + ’tmuziekdooscollectief, part one
itunes pic

een tekst van Herman J.Claeys door Ingrid Veerman (inneke23) en Frank Vranckx (slö) op de honderd-en achtste muzeval @ den hopsack op dönderdag 8 november 2007. vive la boîte!

luister hier: 'tmuziekdooscollectief: ik weet het niet







ik weet het niet

lyrics: Herman J. Claeys



ik weet niet wat ik weten moet

en wat er wel of niet toe doet

van wat men mij ooit onderwees

van al wat ik nu zie en lees

en wat er overal geschiedt:

ik weet het niet





ik weet niet wat ik weten moet

wat slecht en fout is en wat goed

en wat er door de beugel kan

van wat ik doe en wat ik plan

en wat ik mij aanpraten liet:

ik weet het niet





ik weet niet wat ik weten moet

en of mijn wetenschap voldoet

om "in" te zijn en up-to-date

om niet als een analfabeet

voor schut te staan op elk gebied:

ik weet het niet





ik weet niet wat ik weten moet

en wat ik niet vergeten moet

wat gister juist was is nu slecht

en wat eens waar was wordt weerlegd

mijn hersenpan is een vergiet:

ik weet het niet.



Labels: ,